sâmbătă, 17 octombrie 2009

Farmecul universităţii

Cunoşti sentimentul acela efervescent, nerăbdător pe care îl simţi când vrei ceva din ce în ce mai mult? Să atingi scopuri măreţe? Ai planuri imense, greu realizabile dar totodată crezi că nimeni nu te poate opri să le atingi?
E un sentiment ciudat, te repezi la tot şi toate. Sunt la facultate. Mă străduiesc să-mi termin studiul în 3 ani. Asta nu e prea uşor de realizat pentru că orarul mi-l aleg singur. Eu hotăresc ce, cum, şi în ce ritm vreau să studiez. În cele 6 semestre am de absolvit 58 de examene. Nu sunt puţine dar dacă mă gândesc că în primul an am reuşit să-mi adun în palmares 23 de examene reuşite, nimic nu-i imposibil. Am absolvit peste o treime, mai am de luptat doi ani dacă totul decurge după aşteptări. În semestrul acesta de iarnă m-am înscris la 15 ore, ceea ce ar însemna că în cazul în care reuşesc să le trec pe toate, aş înainta considerabil.
Totuşi, nu pot să uit că viaţa de student rezervă şi momente distractive pe care un tânăr trebuie să le savureze. Eu sunt o fire nerăbdătoare care nu se opreşte până nu-şi atinge ţelul. Doar de asta scriu acum, e practică, exersez scrisul. Îmi place că vreau să devin expert în comunicare, expert în lucrul cu textul!

Niciun comentariu: